Hotel
Plecare din: Individual
Duni Royal Resort, 8133 Sozopol, Bulgaria
Hotelul de 5 stele Duni Marina Royal Palace – All Inclusive este situat chiar pe plaja de nisip şi face parte din complexul exclusivist Duni Royal Resort de lângă Sozopol. Complexul Duni are 4 piscine şi 10 terenuri de tenis, precum şi un nou parc acvatic disponibil gratuit doar pentru oaspeţii complexului.
Tariful camerelor include un mic dejun tip bufet, un mic dejun târziu, masa de prânz, gustări, cafea şi prăjituri, un colţ cu sandvişuri, masa de seară şi gustări de noapte. Sunt incluse şi băuturi locale, fără limită de consum.
În plus, puteţi savura preparate italiene delicioase la restaurantul à la carte Milanese şi puteţi gusta specialităţile bulgare de neegalat de la taverna tradiţională a proprietăţii. Restaurantul principal Marina Palace oferă vedere panoramică la complex.
De asemenea, oaspeţii se pot bucura de o băutură la barul din hol sau se pot relaxa în centrul spa folosind sauna, baia de aburi, cada cu hidromasaj şi piscina interioară. După un antrenament intens la sala de fitness, oaspeţii se pot delecta cu un masaj sau cu un tratament de înfrumuseţare.
Printre facilităţile de divertisment se numără tenis de masă, tir cu arcul, darts, volei de plajă, gimnastică aerobică şi surfing. De asemenea, există o discotecă şi un bar la terenul de tenis.
Plaja şi piscinele de la Marina Royal Palace au salvamari şi serviciu de prosoape. Există snack bar, un punct medical, umbrele de soare, şezlonguri şi duşuri.
Tarife:
Completează formularul de mai jos și rezervă-ți vacanța mult dorită cât mai este disponibilă.
Taxele de oras, cuprinse intre 0,5 – 7 € /persoana/noapte, nu sunt incluse in pretul ofertei. Ele se percep si platesc direct la receptia hotelului.
In momentul rezervarii, biletele de avion se cumpara. Renuntarea la pachetul rezervat duce la pierderea avansului platit.
Compania aeriana are dreptul de a modifica orele/datele de zbor fara a cere acordul agentiilor de turism. Agentia de turism Arra Tour nu isi asuma raspunderea pentru eventualele intarzieri aparute. Pentru aceste intarzieri, compania aeriana este obligata sa asiste turistii conform regulamentului Parlamentului European nr. 261/04.